donderdag 10 mei 2012

Zonnevlekken en Indigo's (Nederlands)

De zon is al weken actief, maar doet het rustig aan, vooral c-klasse (kleine) flares, maar wel veel. De afgelopen dagen waren er steeds een of twee m-klasse (medium) flares bij, en de afgelopen 24 uur worden ze sterker. (vanmorgen vroeg een m 5.7, en dat is bijna een x-flare, de grootste)

Kijk hier maar:
http://spaceweather.com/
http://www.nasa.gov/
Op de foto zie je de zon hoe deze nu is, met vlek 1476 die langzaam richting aarde draait, met een potentieel voor x-flares.






Zoals de meesten van jullie nu wel weten, helpen de flares ons op ons pad naar een hoger bewustzijn. Persoonlijk merk ik dat mijn intuïtie veel sterker wordt. Het is alsof ik dingen weet die ik eigenlijk niet wist..herken je dat? Grappig blijft, dat we ons niet herinneren wat we hiervoor niet wisten. Geloof me maar op mijn woord dan :-)


Vooral de vroege Indigo's zullen het verschil merken. Altijd een hogere frequentie hebben dan de wereld om je heen, heeft de aarde een eenzame plek gemaakt voor velen.
Ik heb altijd geweten dat er iets niet klopte, dat ik om hier te kunnen zijn me beter stil kon houden, mezelf niet moest laten zien, mijn licht lager laten branden en mijn zelf te verstoppen. Vooral op school was het niet veilig om volledig mijn zelf te zijn.

Toen ik 12 was, begon ik boeken te lezen over ESP, metafysica, paranormale dingen..en ik was zo blij!
Dat resoneerde echt volledig met me, maar het loste mijn 'probleem' niet op, want het waren zaken waar je maar niet al te veel over moest praten...dat was raar.
Opgroeiend verstopte ik mezelf steeds meer, het licht steeds meer dimmend, en dat was een stuk eenvoudiger in het nachtleven, veel alcohol drinkend waardoor ik tenminste iets van mezelf kon laten ontsnappen. Joints rokend om mezelf in ieder geval te verkennen.
En toen kwam de tijd om te ZIJN...mezelf zijn, hier zijn...volledig mezelf zijn en hier zijn. Dus ik ging allerlei healing cursussen doen, workshops volgen, kruiden studeren. Waarschijnlijk legitimeerde ik mijn raarheid op die manier.


Nu voel ik dat de shift de frequentie flink opschroeft en het voelt zoveel comfortabeler om hier te zijn!
Ik weet dat veel van ons, 'ouwe' Indigo's de drang voelen om naar huis te gaan, nu het werk gedaan lijkt.
Maar, in plaats van weggaan, stel ik voor dat we er een feest van maken! Laten we ons vieren, laten we de wereld vieren, laten we ALLES vieren!!
Laat de frequentie maar hoger en hoger worden, dan vliegen we met de vogels en de engelen en creëren we een 'summer of love'!!
Een liefdeszomer..die eeuwig duurt!
Vier je met me mee?


Inge

Geen opmerkingen:

Een reactie posten