vrijdag 11 mei 2012

David Wilcock en Mams (Nederlands)

Morgen ben ik met mijn lieve vriendin Leonie naar een workshop van David Wilcock..dus dan geen blog.
Ik ben er zeker van dat ik je ergens laat weten hoe deze nu al memorabele dag was, want ik ben een groot fan van zijn werk, zijn presentaties en zijn persoon.
(waarschijnlijk op facebook :-) https://www.facebook.com/ingeastrid)


Zondag is het moederdag..maar eigenlijk is het voor mij elke dag moederdag. Het was me altijd duidelijk dat ik moeder zou worden, en bijna altijd (bijna) ben ik er puur en diepgaand blij mee!
Zondag ga ik ook naar mijn eigen moeder..ik ben zo blij dat ze er is. Ze is echt bijzonder, sterk, lief en powerfull en heeft een groot hart.
Je moeder vieren is eigenlijk jezelf vieren nietwaar? Ze is de poort waardoor je op de aarde bent gekomen...dus vier je moeder alleen al daar om! Moeders zijn tof.
Fijne dag voor ons allemaal!


En tot slot wil ik iedereen bedanken voor het klikken op de facebook, twitter en G+ knopjes onder mijn blog, het is een droom van me om een heus inkomen te verdienen met schrijven, en deze stap in dat process maakt me zo blij!! Het is zo echt..dank je wel!

Liefs,
Inge

Geen opmerkingen:

Een reactie posten