maandag 21 mei 2012

I am ...Dee Wallace (Nederlands)

Hallo,

In deze nieuwe serie wil ik jullie kennis laten maken met mijn persoonlijke favorieten. Via een interview met Joe Rumbolo bij een uitzending van Lightworker, hoorde ik over The Awakeningzone mijn - nu - favoriete radiozender. (zie link onderaan blog)
Daar vond ik Dee Wallace en ik wist dat de naam me bekend voorkwam, maar ik kon haar niet plaatsen in de spirituele/healing wereld. Het duurde niet lang voor tot me doordrong dat zij die filmster is, die de moeder speelde in ons aller favoriet 'E.T' (en vele andere rollen) dat maakte me nieuwsgierig naar haar programma. Ik was meteen helemaal verslaafd.


Toen haar carrière groeide, begon ze een acteerstudio, waar ze jonge acteurs onderwees, en ze realiseerde zich al gauw dat het allemaal om energie draaide..het openen van je hart..zoeken naar je kern.
Het werk dat ze daar deed creëerde niet alleen betere acteurs, maar ook mensen die zich bewsuter waren van zichzelf.
Dan is de stap naar healing nog maar een klein, nietwaar?


Ze ontwikkelde haar gave en begon begon boeken te schrijven. Haar eerste boek is 'Consious Creation' en die titel beschrijft haar werk kernachtig.
Bij Dee draait het om je kracht vinden en je eigen creatie als de god die je bent vormgeven.
Haar tweede boek co-creëerde ze samen met de geweldige Jarrad Hewett (nog een persoonlijke favoriet van me) genaamd 'The big E' dat een nummer 1 bestseller op Amazone.com werd.
Haar laatste boek is 'Bright Light' het verhaal van haar leven als actrice en healer en hoe die twee samengaan. Een heerlijk boek, grappig, een echte 'pageturner'en ik kan je dat boek van harte aanbevelen. (heerlijk voor mee naar het strand!)

En als je Dee wilt leren kennen als healer, kun je haar site bezoeken, of lekker luisteren naar haar shows op The Awakeningzone of Voice America (zie links onder deze blog) Ze is heel helder, ze maakt je aan het lachen, ze helpt je de weg naar je hart te vinden en heeft heel weinig tolerantie voor bullshit :-)
En, je kunt haar nog bellen ook, de tweede helft van de show besteeds ze aan telefoon van luisteraars
(en de uitdagingen waar de luisteraar mee worstelt, is meestal heel herkenbaar)

Naast deze blog staat een carrousel van Amazone.com waar je haar werk kunt vinden.
Veel plezier!
Inge


http://iamdeewallace.com/
http://www.awakeningzone.com/Host.aspx?HostID=30
http://www.awakeningzone.com/Archives.aspx
http://www.voiceamerica.com/Show/1766

Geen opmerkingen:

Een reactie posten