zaterdag 19 mei 2012

My name is Bond...(Nederlands)

Zijn jouw dromen net zo levendig als de mijne de laatste tijd?
Ik wordt wakker en ben helemaal geanimeerd, in de war..of gewoon blij dat de dag is gekomen zodat ik - poeh -uit kan rusten!


Afgelopen nacht zat ik in een soort heldhaftige verzetsgroep, die dingen opblazen en geheime saboptage-opdrachten doen...ik ben daar heel goed in in mijn dromen, achter vijandelijke linies opereren, infiltreren, doen wat ik moet doen...i weet zeker dat het voor een goed doel is, ik hoor natuurlijk bij de 'good guys' in deze verhalen..geheim agent ik.
Grappig is wel dat als James Bond dat doet, of Ethan Hunt of Neo, dan zijn ze zo ijzig kalm en beheerst..maar in mijn 'film' ben ik echt schijtensbenauwd! Mijn handen zijn wel kundig en kalm als ik de groene en rode draad verbind en de explosieven plaats, maar ik ben echt heel heel erg bang!
Maar..ik weet ook dat ik het móet doen..dus ik doe wat ik moet...ga verder en maak het af, en dan moet ik wegzwezen!
Natuurlijk is de weg die ik ernaartoe kwam afgesneden, iets is overstroomd geloof ik..ik moet een adere uitweg zoeken. Mijn hart bonst zo hard dat ik bang ben dat ze me horen, terwijl ik zo onopvallend mogelijk door een menigte loop, die beslist niet mijn vrienden zijn!
Als ik bijna veilig ben wordt ik gezien en ik moet rennen, en man, wat kan ik rennen!!! I ren, spring, sla hoeken om, knal tegen dingen aan, struikel, val en ren..en dan slide ik onder een hek door en iemand helpt me eronderdoor en helpt me overeind...en als ik opkijk zie ik dat deze sterke handen en vertrouwde ogen van mijn man zijn.
En toen werd ik wakker.


Hij lacht lief en duf naar me (want hij kent me, begrijpt meteen dat ik weer es gedroomd heb) en ik ga naar beneden om een welverdiende kop koffie te drinken.

Blij dat mijn echte (?) leven iets rustiger is.


Ik wens je een heerlijke dag...en nacht!
Inge





ps..moet je deze clip es zien...zoooo ikke!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten