zondag 13 mei 2012

20 mei afstandshealing/meditatie (Nederlands)

Op 20 mei weer een afstandshealing en meditatie! Deze datum is er eentje waar veel mensen alert op zijn, en er zal weer een heleboel energie gefocussed worden op de aarde. Liefdevolle energie sturen naar alles en iedereen die dat nodig heeft.
Natuurlijk krijgen de deelnemers van mij weer een ''handleiding'' nadat je je hebt aangemeld bij mij.
Deze is speciaal geschreven voor die avond, maar is natuurlijk altijd opnieuw te gebruiken.
Het is voor iedereen mogelijk om mee te doen, ik vraag je om bij te dragen wat je kunt missen.
Lees ook deze blog over 20 mei!
http://iamingeastrid.blogspot.com/2012/05/watte-gebeurd-er-op-20-mei.html


Liefs,
Inge




Ik wil je bedanken voor het lezen van mijn blog, zonder jou zou het niets zijn.
Als je me wilt steunen, kan dat door te klikken op de knoppen hieronder van facebook, twitter en G+
Hartelijk dank!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten