donderdag 31 mei 2012

En wat heeft Mei jou gebracht? (Nederlands)

Wat heeft de maand Mei je gebracht?
Het is een behoorlijk speciale maand geweest, met de eclips, de constellatie van planeten, een aantal zonnevlammen. (allen vrij gematigd)
Voor mij is het een maand van openbaringen geweest, waarvan de belangrijkste het schrijven betreft.
Zoals ik je al verteld had, ik wilde altijd al schrijven en nu is het alsof er eindelijk barrières geslecht zijn, blokkades verwijderd zijn. Woehoe!!
Nu voel ik me echt gedreven om te schrijven. Gister was ik de hele dag bij mijn computer weg en ik miste het echt..nee, niet de computer..het schrijven!

Dus, wat heeft de maand Mei jouw gebracht?
Heb je belangrijke ontdekkingen over jezelf gedaan? Is er een passie naar de oppervlakte gekomen? Heb je er op gelet?
Ik hoop dat je het niet hebt afgedaan als onbelangrijk, zoals we al zo vaak gedaan hebben.
Toen we jong waren werd het ons verteld door leraren, vrienden, door onze ouders, dat onze passies slechts fantasieën waren (wees niet zo naïef) , dat het tijd was om eroverheen te groeien, verder te gaan, volwassen te worden, vergeet je kinderlijke dromen.
En waarschijnlijk kwam het voort uit hun beste bedoelingen, hopende dat je hersens gebruiken je veilig zou houden?
Maar ik hoop dat je naar je hart bleef luisteren..dat je je passies, je dromen en je fantasieën diep in de ogen hebt gekeken, want zij herbergen onze ware natuur, dat is waar de ware jij leeft..je kern, je hartewensen!

''Kun je met hartewensen de rekeningen betalen dan?'' , hoor ik je denken - want zelfkritiek is oh zo aanwezig - en dat is ook wel een legitieme vraag.
Ik heb het antwoord niet...ik denk dat we allemaal onze eigen wereld creëren, de heerser zijn van ons eigen universum, en dat het dus afhangt van onze creatie vermogens..of het deblokkeren van die vermogens.
Maar, er is ook helemaal niets verkeerds aan een baan die misschien niet je hartewens is, gewoon omdat we in 3D onze rekeningen moeten betalen. Zolang je er niet stok ongelukkig van wordt.
Een hartewens is iets waar je voor leeft om het te doen...niet persé iets dat je doet om van te leven.

Dus..vertel me, wat gebeurde er met je in Mei?...wat lachte je aan? Waar lachte je naar terug?
Het is echt van belang dat je daar aandacht aan geeft, want volgende week maakt Venus haar transitreis voor de zon langs.
Ik denk, of beter gezegd, ik voel dat dat zoiets zal zijn als het zwaaien met haar toverstaf door de goede fee.
Wat is het dat je echt wilt...wie wil je echt zijn...welk leven wil je leven?
Deze week is van vitaal belang..wat denk je, en luister naar je hart..



En zo zal het zijn!


Inge

Geen opmerkingen:

Een reactie posten