woensdag 9 mei 2012

Watte gebeurd er op 20 mei?? Nederlands)

Op het internet is veel te lezen over 20 mei a.s, en hier zijn een paar van deze dingen:
* Wederom een belangrijk gegeven op de Maya kalender, de terugkeer van de Azteekse god Quetzalcoatl. (er staat veel op het internet over deze gevederde slangen god)
* Het artikel over het vierdelig worden van het magnetische veld rond de aarde.
* Een nogal bijzondere zonsverduistering ( deze is de eerste van 3 opvallende astronomische gebeurtenissen in 2012, gevolgd door de transit van Venus op 6 juni en een volledige zonsverduistering op 13 november) Speciaal omdat er een ring om de maan te zien zal zijn van de zon..een ring van vuur.
* Nostradamus heeft schijnbaar een nogal nare aardbeving aangekondigd.
* Er zal een uitzonderlijke uitlijning zijn van de aarde, de maan, de zon en de Pleiaden, precies in het midden van de melkweg. ((http://www.grahamhancock.com/forum/JenkinsJM1-p1.htm)
* En misschien wel de meest frappante voor mij,zijn de expliciete graancirkels in deze video, die een samenhang tussen dit alles lijken aan te tonen.

http://www.youtube.com/watch?v=O8BAo_8qQ_0
* Tot slot, op meer persoonlijk vlak, hadden we een workshop geplanned op 20 mei, maar niemand meldde zich aan..niemand..das echt weird.



Ik pretendeer niet om over al deze dingen inhoudelijk veel te weten, als je meer informatie wilt, zou ik zeggen, ga het internet op.
De reden dat ik het allemaal noem, is dat het heel goed past bij mijn gevoel van verwachting. De laaste tijd heb ik steeds het geveol dat er iets gaat gebeuren. Of beter gezegd..het is alsof ik iets weet, maar het bereikt mijn bewustzijn niet.
Als mijn man thuiskomt, vertel ik meestal wat er die dag gebeurd is hier, wat er bij de kinderen speelt, je weet wel, de dagelijkse dingen. Maar de laatste tijd heb ik constant het gevoel dat ik hem nog iets moet vertellen...dat ik iets belangrijks ben vergeten te noemen.
Ken je dat gevoel? Heel irritant, want het laat me de hele avond niet meer los...

Dus, zou het dit zijn, deze gebeurtenissen, zijn dat de dingen die mijn geheugen voorspelt?
Da's verwarrend he?
Nou ja..laten we maar niet toegeven aan verwarring of angst..we weten dat alles goed is zoals het is.
Maar (to cover your ass and mine) voor het geval er waarheid schuilt in wat de Maya's en Nostradamus hier voorspellen, stuur ik licht en liefde naar all situaties rond dat alles.
Be light, be love.
En zo is het.
Inge

Geen opmerkingen:

Een reactie posten