dinsdag 22 mei 2012

Activiteit (van de zon) is..not! (Nederlands)

De eerste week van mei, opende heel veel mogelijkheden, een constante stroom van zonneactiviteit (meest c-flares en dus vooral kleintjes) hield de creatieve flow gaande, geweldige ideeën kwamen vanzelf en zelfs de daarop volgende activiteit werd daadwerkelijk ondernomen.

Die golf van flares hield ons in beweging tot de 20e ...en toen werd het stil...tot bijna een flatline (zie foto) ...er gebeurd niets, niets zichtbaars tenminste.
Zoals het is van buiten..zo is het van binnen?




















Voor mij persoonlijk kwamen de ideeën als vanzelf binnen die drie weken, genoeg te doen, emmersvol inspiratie en nu, met de stilte komt die verrekte onzekerheid weer opzetten.
Was ik luchtkastelen aan het bouwen? Liep ik weer op de zaken vooruit? Fataseerde ik, had ik hersenschimmen?
Moet ik stoppen met dromen en braaf in het gelid, sollicitaties versturen, waar ik niet alleen ongelukkig van wordt, maar wat me ook nog es noppes nada oplevert?


Je begrijpt vast dat ik het heb over de verbijsterende ontdekking dat je echt geld kunt verdienen met bloggen, wat een openbaring! Ik heb altijd willen schrijven, heb aan journalistiek gedacht, dacht aan boeken schrijven en was altijd gefrustreerd dat dat niet mijn weg leek te zijn.
Vaak zei ik..kon ik maar geld verdienen met brieven schrijven, want dat doe ik graag..en lijkt dit daar niet een beetje op? alsof ik je een brief schrijf?
Toen vroeg ik je om op advertenties te klikken, maar werd erop gewezen dat dat niet mag..dan wordt google boos.


Een beetje gefrustreerd dat die geldflow nu ook weer zo goed als weg was...toen kwam 20 mei...en kwam er een onverwachte draai voor me.
Nadat ik een afstands groeps healing en meditatie online had gedaan was mijn hart helemaal open en voelde ik duidelijk de verbinding met het veld van oneindige mogelijkheden.
Of kwam het door die constellatie? De eclips misschien? Of de terugkeer van vriend Quatzecoatl?
Wat het ook was...toen ik in bed ging liggen en me overgaf aan de energieën, echt waar, ik voelde de constellatie weerspiegeld in mijn chakra's!
De aarde correspondeerde met de onderste chakra's, de maan met mijn gevoelscentrum, de felle zon deed mijn hart opvlammen en de Pleiaden ontstaken een helderheid in mijn hoofd. Ik voelde een soort ploppend geluid (ja echt, ik voelde het geluid) van de onderste chakra's naar boven...en het was perfect en helder en prachtig.



Dus..in plaats van me over te geven aan frustraties, heb ik besloten mijn tanden te zetten in het fenomeen bloggen, onderzoeken wat ik er aan kan doen om dit tot een succes te maken. En met tweehonderd lezers per dag ben ik al aardig onderweg!
Ik ben jullie allemaal dankbaar en zou het een eer vinden als je me verder wilt helpen.

Spread the word, twitter de links, zet het op je facebook, misschien zou je officieel volger willen worden?
Ik beloof dat ik het zo aangenaam mogelijk zal maken.


Dank je wel.
Inge





2 opmerkingen: