donderdag 24 mei 2012

Dit is echt anders! (Nederlands)

Ik heb een merkwaardig gevoel de laatste dagen...alsof we niet alleen aan een nieuw hoofdstuk zijn begonnen, maar aan een heel nieuw boek!
Is dat sinds die eclips en mooie constellatie?
Ongeveer sinds een jaar heb ik het gevoel dat overal de handrem op staat...geen beweging in te krijgen, ook niet als ik hard duw...moeizaam om nieuwe dingen te beginnen, moeilijk om vooruitgang te boeken.
Nu voelt dat anders.

Het voelt alsof we een tijd naar onze navel hebben gestaard..overpeinzend of al dit lichtwerk, gemediteer, gecreeer, geworkshop ons wel bracht waarvan we dachten dat het ons bracht.
En ik weet niet hoe dat bij jou zit, maar ik kon ook helemaal geen contact maken met mijn engelen! Daarvoor was het juist zo makkelijk om met ze te praten, te vliegen, ze te ontmoeten in meditaties, maar het afgelopen jaar, het leek wel alsof ze te ver weg waren?
Nu lijkt dat anders te zijn.

Het lijkt wel alsof de vrouwelijke energieën zich in één klap hebben gemanifesteerd!
Veel mensen hebben hoofdpijn van de opening van het derde oog, ik heb steeds een raar prikkelig gevoel op mijn hoofd, het is alsof we steeds helderder horen en zien, alsof we een hele tijd in een bubbel hebben gezeten die nu geknapt is!
De mannelijke energie heeft lang gedomineerd..leiderschap (kerk, dictators) militaire heerschappij, hiërarchie, overheersing (banken en regeringen)
Nu is dat anders.

Dus, of het nou de eclips is, de constellatie, de aanstaande transit van Venus (het ultieme vrouwelijke) of gewoon 2012..het is anders!
De tijd lijkt gekomen dat we kunnen creëren wat we nodig hebben, wat goed voor ons is.
Wat goed voor ons is, wat we nodig hebben is goed voor het grote geheel, want dat vormen we immers samen, we zijn het geheel! Er is maar één geheel!
Voel het..weet het..dit is energie van eenheid, het veld van eindeloze mogelijkheden, de ruimte om te creëren..het is jouw speelruimte!
Wij zijn nu echt anders!

Ik verheug me op die transit van Venus (op 6 juni hier, tijdens zonsopkomst) ...ik weet niet meer waar ik het gelezen heb, maar ik las dat dit de voltooiing van een cyclus is, die begon met de transit van Venus in 2004, en dat dit de definitieve verwelkoming is van het gouden tijdperk. Het tijdperk waarin verlichting niet slechts voor enkelen is, maar voor de gehele mensheid.
Dát is nog es lekker anders!!

Liefs,
Inge






Geen opmerkingen:

Een reactie posten