zondag 20 mei 2012

Schokgolf en Aardbeving (Nederlands)

Afgelopen nacht was er een aardbeving in Italië, en volgens het European-Mediterranean Seismological Centre was het een 6.1 op de schaal van Richter, en dat is niet gigantisch, maar helaas sterk genoeg om een gebied bij Bologna in puin te leggen en er zijn mensen gestorven..
Liefde en licht voor hen die dat nodig hebben.


Gek genoeg meldt spaceweather dat er een interplanetaire schokgolf was rond die tijd, vraag me af of dat met elkaar te maken heeft.
Ik heb het gevoel dat dat zo is.
En nu, het is de 20ste en zoveel mensen hebben aardbevingen aangekondigd voor de komende dagen...en het maakt me een beetje nerveus voor de wereld.
En natúúrlijk weet ik beter...niet creëren vanuit angst!!!
Ik wéét het..maar raak het gevoel niet kwijt.
Wat te doen...

Ik ga zo beginnen met de afstands groeps meditatie/behandeling..ik zal mijn hart openen en vanuit liefde creëren en ben zo dankbaar dat zoveel van jullie gaan meedoen.
Peace, love, harmony en ...wees veilig!
Inge

Geen opmerkingen:

Een reactie posten