zaterdag 3 maart 2012

Kosmos Now (Nederlands)

Kosmos Nu, is de naam van mijn praktijk, mijn bedrijf en website. De domeinexstensie 'nu' koos ik omdat 'nl' niet meer beschikbaar was en ik een alternatief moest zoeken, en wat was toepasselijker dan NU!
Beetje jammer dat het zich niet zo laat vertalen, want buiten Nederland weten ze dus niet hoe geweldig die naam is.


Toen ik aan het kauwen was op een bedrijfsnaam, dacht ik aan mijn tijd in Griekenland...ik woonde daar een winter en mensen vroegen me steeds waar ik vandaan kwam. Als ik zei Nederland, dan kwamen alle clichés ter sprake, en daar had ik geen zin meer in, dus ik antwoordde meestal, 'from the cosmos'.
Het woord kosmos heeft veel betekenissen van oorsprong, maar meestal gebruikt men het om te refereren aan het universum, maar in het Grieks ook het wereldlijke..dus heel toepasselijk!


Veel mensen hebben tegen me gezegd dat ik een facebook group moet starten, omdat veel van mijn posts over werk gaan. Ik adverteer de workshops daar (veel te vaak ben ik bang, want ik wil zó graag dat de hele wereld het weet) en publiceer daar ook links naar deze blog en mijn website...die meestal over de kosmos gaan.
Oh..die altijd over de kosmos gaan, want alles is de kosmos haha..




Afgelopen week, de 29e heb ik een afstands- meditatie en healing gedaan met een prachtige groep mensen en het was verbazingwekkend.
Ik had een soort handleiding gemaakt, een filmpje van youtube, wat tekst en muziek meegestuurd, en velen vroegen of we dit niet vaker kunnen doen, dus ik denk er over om dit maandelijks te doen.

Iedereen kan meedoen (op elk moment..energie kijkt niet op de klok) gewoon vanuit je luie stoel thuis, en je betaalt wat jij wilt betalen.

Ik ben me aan het verdiepen in opnames maken van geleide meditaties, dus dat doe ik er misschien wel bij.
Wil je op de hoogte blijven?
Nou, dan kun je lid worden van de facebook groep die ik dit weekend in het leven zal roepen! Heb je de naam ervan al geraden?
Kosmos Now!
Zie je daar, ik zal je verwelkomen met open armen!
Liefs,
Inge



Geen opmerkingen:

Een reactie posten