maandag 5 maart 2012

Ja, X-flare (Nederlands)

Dus, mijn voorspelling van gister is uitgekomen..vanmorgen om 5.13 onze tijd (0413 GMT) was eendikke vette X-flare (een X1...dus een beschieden dikke vette flare) en ik heb het zeker gevoeld..de hele nacht liggen woelen en draaien, maar nu toch klaarwakker! De CME (dat is zeg maar de wind als gevolg van de flare) zal hier over één of twee dagen zijn. Maar als je gevoelig bent voor deze energie...dan voel je em al...klaar voor veel emoties?


We krijgen daarbij op donderdagmorgen een volle maan, en die staat in Maagd...dat maakt de emoties nog sterker. Gelukkig voor ons staat de zon in het teken Vissen, en dat geeft enige balans, het teken van..'wat komt komt'.
Nog een interessant aspect om naar te kijken is Mars, want vandaag is die planeet het dichtste bij ons in dit jaar. Mars staat óók in Maagd, en dat maakt het een prima week voor werk, planning, details, het werk gedaan krijgen.
(ik ben geen astroloog, heb het opgezocht)


Nou, de laatste toevoeging, kijk es naar deze video van Doreen Virtue...moet je horen wat zij toevoegt.



Is het niet verbazingwekkend?
Laten we deze energiegolf goed gebruiken...start je week met healing. Heal jezelf, heal de wereld, wees alert op sterke emoties, en als het een beetje lastig wordt, transformeer het tot vreugde, de sterkste energie van allemaal!

En het einde van de week ben je helemaal fris om je werk goed te doen!


Liefs,
Inge



Omdat de energie zo intens is, heb ik een aanbieding deze week, een afstandsbehandeling van 15 minuten vor 10 euro! Mail me maar als je er behoefte aan hebt.
En voor mensen in Groningen (e.o) morgen en vrijdag heb ik voor twee personen plaats voor een behandeling bij mij thuis, nu voor 30 ipv 40 euro!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten