woensdag 18 juli 2012

Whoopsadaisy! (Nederlands)

Hoewel 'whoopsadaisy' een hele zonnige kreet lijkt te zijn en er weinig zon te bespeuren is buiten..schijnt die volop van binnen!
De afgelopen dagen zijn weer es rampzalig op 3D nivo, met rekeningen die van alle kanten komen (en ik geen idee heb waar ik die van ga betalen, maar dat lukt toch altijd en we overleven het ook elke keer) er vervelende gezondheidsproblemen zijn in de familie, de wereld door alle denkbare onrust gaat....ik kan er niks aan doen..ik voel me zoooo goed!
Het is alsof iedere cel in mijn lichaam een feestje geeft ..en ik ben - oh yeah - op alle feestjes uitgenodigd!!


Sinds de laatste x-flare, wanneer was het, de 6e juli, lijkt alles makkelijker te gaan. Het is alsof ik uit een bak modder ben getrokken die me verhinderde voor-of achteruit te bewegen...en plotseling bevind ik me op een heel nieuw plateau, met heel veel ruimte en frisheid!
Er is welliswaar (nog) geen overvloed op mijn bankrekening te bekennen...er is een enorme toename in mijn energie, en dat is heerlijk na maanden van moe zijn!
Dat voert ons dus wederom naar vertrouwen...vertrouwen dat de rest wel zal volgen, dat overvloed hier niet stopt ..dat dit het begin is van totale overvloed en vrijheid!


Totale overvloed en vrijheid...kun jij eerlijk zeggen dat je erop vertrouwt dat dat is wat in het verschiet ligt?
Claim je dat voor jezelf in volledig vertrouwen en naiviteit...en kun je het dan loslaten?
Hm..ik ben daar niet zo zeker van, maar ik weet wel dat ik veel meer vertrouwen heb in die creatie dan een aantal weken geleden. Ik denk dat ik me veiliger voel..ik wéét dat ik me veiliger voel..dus ik moet wel een heleboel angst hebben losgelaten.
Ik wist dat dit aan het gebeuren was...ik wéét dat ik van alles aan het loslaten was, en dat dat geen loze woorden waren...en nu voel ik het dus ook.
Voel jij het ook?
Kun je voelen dat je hebt losgelaten? Voel je dat je lichter bent? (dichter bij verlichting?)

Dus...we zijn goed bezig...we creëren..en ik weet dat er geen verkeerd pad bestaat, want elk pad dat je volgt is voor jou het juiste..maar ik kan je wel vertellen dat ik hier veel liever loop!
Wat ons nu te doen staat is doorlopen, en blijven vertrouwen dat alles goed is zoals het is.
(en een beetje meer zon zou fijn zijn hartelijk dank)

Straal!
Inge



Geen opmerkingen:

Een reactie posten