dinsdag 10 juli 2012

D'r uit!! (Nederlands)

Zonneactiviteit nog altijd actief..een X-flare op de 6e, een bijna X-flare op de 8e, en een aantal M-flares (waarvan 2 vanmorgen vroeg)en veel CME's komen deze kant gestaag op. En hoewel de meest actieve zonnevlek nu van ons wegdraait, is er al weer een nieuwe onze kant aan het op draaien, en die belooft ook weer vuurwerk!

Ik krijg altijd weer veel vragen over de zon, de flares en de cme's, en ben maar es begonnen met het schrijven van een soort folder erover. Als het klaar is laat ik het natuurlijk hier weten. Als je het zeker wilt hebben, vul dan je emailadres is bij: ''altijd op de hoogte zijn? Vul hier je emailadres in'' rechtsboven in de hoek van deze blog.

Afgelopen zaterdag weer een afstandshealing en meditatie gedaan, en het was wederom heelrijk en informatief en verbindend en nederig. Ik voel me heel dankbaar dat je meedoet en me steunt in mijn werk.

Er gebeurde weer een heleboel, maar er was één ding dat zo leuk was dat ik het even wil delen.
We zijn allemaal ons eigen grootste criticus, niet waar? We hebben niemand anders nodig om ons naar beneden te halen, ons af te kraken en af te breken. We kennen allemaal dat stemmetje dat ons vertelt dat je niet goed genoeg bent, te lang, te kort...je weet wel wat ik bedoel.
Tijdens de meditatie werd maakte deze criticus zich los van mij, en werd als het ware een eigen persoon.
Dat was geen plezierig persoon om tegen te komen, echt niet mijn favoriete deel van mij!
Dus ik stuurde haar weg! Haar van het terrein verwijderd, uit mijn ruimte en wegwezen!
En toen zag ik haar achter een soort hek, schreeuwen en zwaaiend met haar armen door de tralies...wat een lachwekkend wezen! Wat een hysterisch deel van mij!
Ik moest ervan glimlachen...en ik moest er hardop om lachen..
Prachtig beeld vond ik het..natuurlijk hoop ik dat ze voor eeuwig wegblijft, maar voor het geval ze haar bizarre tronie weer laat zien..dan weet ik zeker dat ik haar zo weer achter die tralies stuur!
:-)))

Heb een heerlijke dag!
Liefs
Inge

.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten