woensdag 25 januari 2012

Hè hè...(Nederlands)

Dat was me het dagje wel gister..nieuwe maan, zonnevlammen, de zonnewind...hèhè..overleefd!
Het voelt alsof ik gister een marathon heb gelopen, terwijl ik dat - natuurlijk - echt niet gedaan heb.
Het voelt alsof ik door de regen, de sneeuw, de wind en felle zon tegelijk heb gelopen, terwijl dat - natuurlijk - helemaal niet bestaat.
Mensen waren opgewonden, nerveus, ruzie zoekerig en leken dat niet in de gaten te hebben!
Veel mensen waren bezig hun gelijk te halen, terwijl dat - natuurlijk - helemaal niet bestaat.

En nu..terug in kalmer vaarwater (hoewel ik behoorlijk hoofdpijn heb...meer zonnevlammen onderweg? Het zou me niet verbazen) ontsnapt er een zucht, niet van opluchting, maar meer van tevredenheid, weer een horde genomen en we hebben het overleefd!
Weer ervaar ik een gevoel van meer balans, dat geboren gaat worden uit deze chaos.
Een gevoel van vooruitgang, voortgang in gelijkheid.
Het gevoel van eenheid, eerlijk delen, er voor elkaar zijn, om elkaar geven, dat we allemaal op persoonlijk nivo kennen. Iedereen wil toch het beste voor de mensen om zich heen, maar nu lijkt zich dat uit te breiden tot iedereen op de planeet.  (en verder?) Werkelijk delen, vanuit ons hart, naar hun hart want alle harten zijn hetzelfde, verbonden..


Eén zijn, delen en gedeeld worden, zonder angst..alleen liefde - natuurlijk-  dat bestaat!
Daar ga ik voor..ga je mee?

Liefs
Inge

Geen opmerkingen:

Een reactie posten