donderdag 19 januari 2012

Helder licht (Nederlands)

Lieve mensen,

Sinds de versnelling in het ontwaken van ons bewustzijn in oktober vorig jaar,  en de eenheids energie op 11-11-11 nieuw leven werd ingeblazen, was het een heftige periode.
Velen zijn ziek geweest (zoals genoemd in eerdere blogs) en we zijn allemaal bewuster geworden, of we dat nou in de gaten hebben of niet.
Voor de mensen die dat wel in de gaten hebben...was het moeilijk, was het pijnlijk, maar het is ook een feest, omdat we weten dat het naar iets prachtigs leidt!
Voor de mensen die het niet in de gaten hebben, was het moeilijk, was het pijnlijk, en velen, vélen zijn in de war en zijn bang. (en mensen die bang zijn slaan om zich heen)

Ik moet zeggen, ik vind het niet makkelijk om mijn heldere licht schijnende te houden omdat er heel veel nadruk ligt op het duister.
Het is echt een gevecht tussen het licht en het duister.
Gevoelige wezens (want kennelijk zijn het niet alleen de mensen die er door geraakt worden, veel dieren schijnen de chaos ook te absorberen..waarschijnlijk raakt het alles dat leeft) zijn lichtelijk in de war dezer dagen. Kunnen niet slapen, niet eten, hoofdpijn..nou ja, je weet het wel, ik hoef de symptomen niet te herhalen.
Mijn zoon fietste naar school vanmorgen en moest halverwege terug keren...hij voelde zich ziek van alle boosheid die hij om zich heen voelde. Hij zag bleek en heeft zich de hele dag min of meer verstopt op zijn kamer. Weer daar alsjeblieft bewust van in je kinderen. (en dieren) 

Dit is waar we al het werk voor verzet hebben...om ons licht NU te laten stralen! WEES het licht! WEES liefde!!


Al mijn liefs en meer,
Inge



Geen opmerkingen:

Een reactie posten