zaterdag 5 november 2011

Sunflares 11-11-11 (Nederlands)

Hallo,

Ben je een sun-flare volger, net als ik? Wanneer ik mijn computer aanzet, is het eerste wat ik check www.spaceweather.com, om te kijken of er sunflares geweest zijn, of gaan komen.

Toen ik op de flares begon te letten, kon ik ze duidelijk koppelen aan hoofdpijnen, emotioneel ongemak, onrust in mezelf en de mensen waarmee is sprak. Dus, het was de moeite waard om meer informatie in te winnen.
Zonnevlammen hebben effect op het magnetische veld van de aarde (en andere planeten) en we weten echt niet zo veel over dat veld, behalve dat het direct effect heeft op onze emoties.
(Jim Self; ''Gedachten zijn electrisch geladen, emoties zijn magnetisch)
Je hoeft me niet op mijn woord te geloven, het is makkelijk te controleren als je alert bent.

Wat ik na een tijdje opmerkte, is dat de zonnevlammen ook invloed hadden op mijn lichaam...het speelde met mijn hoofd op een manier die ik nog niet kende. Het voelde alsof er een cyliner in mijn hoofd zat die draaide. (mijn binnenhoofd noem ik het) en op de een of andere manier wist ik dat ik die energie kon gebruiken om mezelf te helen.
(inmiddels weet ik dat het een deel is van de Anthakarana, de geleider, de ''buis'' waarmee we in contact staan met het hart van de aarde en het centrum van de universele zon)
Als je je bewust richt op deze beweging, en verwelkomt het, weet dat het van jou is en dat alles goed is...dan kun je er energie uithalen zoals je geld uit de muur haalt.


Op www.spaceweather.com  kun je nu lezen over een wonderlijk grote zonnevlek waaruit op 3 november al een x-flare (das een hele grote) uit afgevuurd is en die hoogstwaarschijnlijk meer flares herbergt voor de komende dagen. Ik denk dat ik het daar mee eens ben. Ik denk zelfs dat er een aantal hele sterke flares zullen komen die hun 'coronal mass ejections' op ons loslaten tegen de tijd dat de hele wereld bezig is met het vieren van 11-11-11. (Want CME's raken een aantal dagen later onze atmosfeer)
Dat is megamulticool, want het geeft alle workshops, feesten, vieringen, meditaties zo veel energie, dat we in staat zullen zijn een krankzinnige hoeveelheid liefde los te laten op ''het netwerk'' en zal het eenheidsbewustzijn bloeien zoals het nooit eerder gebloeid heeft!!


Lets go for it, make the most of it!!
Love you all!!!!
Inge

Geen opmerkingen:

Een reactie posten