woensdag 1 februari 2012

Flitsend! (Nederlands)

Dus..vorige week was er behoorlijk veel zonneactiviteit, wat voor mij resulteerde in 4 dagen griep-achtige pijn. Mijn hoofd voelde alsof het in een bankschroef geklemd zat, en geen pijnstiller die daar iets van stilde. Mijn keel was wederom opgezet en rauw, en algehele pijn in mijn botten (zoasl bij griep, maar dan zonder de griep) ...herken je dat?
Ascensie, hártstikke leuk!
Een ander symptoom dat de laatste weken overal opduikt zijn opvliegers, daar heb ik zoveel mensen over horen klagen, jonge mensen oude mensen, mannen en vrouwen, dus als je dacht 'ik ben in de overgang'...nee dus. (ik ben er vrij zeker van dat mijn vader van 75 niet door de menopauze gaat)
Ooit heb ik Oprah eens horen zeggen dat opvliegers het verbranden van je ouwe zelf is, en ruimte maakt voor je nieuwe zelf. Dat klinkt erg plausibel..en past heel goed bij deze energie :-)
Ik ben er zeker van dat met de X-flares van eind Januari, een heleboel oude rotzooi is losgekomen, en dat is een goede zaak. Maar al dat rondvliegende puin lijkt velen van ons flink geraakt te hebben.

En de flares blijven flitsen dag in, dag uit...en alhoewel ze niet op de Aarde gericht zijn, betekent dat niet dat het geen invloed op ons heeft. Indirecte intense energie, is nog altijd intense energie..dus ik denk dat ons proces zich zal blijven ontwikkelen.
The zonnevlek die deze toestand veroorzaakt roteert misschien nog wel een keer..dat gebeurt bijna nooit ..maar er gebeurt wel meer dat bijna nooit..ach, zullen we maar zeggen dat het 2012 is?
Liefs
Inge

Geen opmerkingen:

Een reactie posten