donderdag 12 december 2013

PS (Nederlands)

Na mijn blog van gister, kreeg ik meermaals de vraag; '' wanneer komt er verandering?''
Meestal krijg ik daar wel een idee van tijdens het schrijven, maar gister dus niet. (best logisch als je op de bodem van het vat zit nietwaar?)
Ik kon alleen mijn schouders ophalen en zeggen; '' Ik zou het niet weten..met de winterzonnewende misschien? Hoop ik?''
Sindsdien zijn er subtiele veranderingen, en is er een antwoord aan het komen..
We hadden een paar milde zonnevlammen gister en een stevige zonnewind is onderweg naar de Aarde (verwacht op 15/17 dec) en ik ben er vrij zeker van dat die gaat helpen opruimen.
Dus..nog een paar dagen op de bodem...nog een paar dagen om moeilijke gevoelens te voelen...het recht aan te kijken.
De wind blaast ons naar de zonnewende op de 21ste, en geeft ons de kans om helemaal uit het vat te komen, en 2014 met een frisse lach te beginnen!

Inge




Geen opmerkingen:

Een reactie posten