donderdag 27 september 2012

Fenix in vlammen! (Nederlands)

Zoals beloofd in mijn laatste blog...nou ja, het was maar één regel, hier ben ik dan.
Niet omdat ik weet wat te schrijven, want ik weet het niet. Maar een blog zonder blog is vrij nutteloos.
En een blog zonder woorden die iets betekenen is ook niks..dus ik zal het proberen, sta me bij :-)

Wat is er in vredesnaam aan de hand?
Ik ben niet de enige die geen woord op papier krijgt, zelf grote energie boodschappers als Lee Haris heeft er last van...geen coherente boodschap, geen woorden.
En dat is niet omdat er niets gebeurd momenteel, de wereld is in beroering. Als je de tv aanzet lijkt het wel of de wereld één grote rel is; mensen gooien stenen, schreeuwen, boos, protesteren. Ze roepen om hulp, rechtvaardigheid, wraak. Sommigen om schijnbaar legitieme redenen, sommigen omdat ze zich machteloos voelen, sommigen zijn kwaad, en sommigen omdat het de enige manier is waarop ze zich kunnen uitdrukken.

Een hoop destructie is gaande, en de wet van '' zo van buiten ook van binnen'' leert ons dat deze destructie ook in ons bezig is.
Voor mij is dat vrij letterlijk, de dingen die we hebben geconstrueerd in ons leven (en misschien al langer) worden nu ge-dis-construeerd.
Veel van ons zijn zich daar zeer bewust van geweest de laatste maanden, al dat loslaten..
Ik was me daar bewust van, bewust mee bezig, maar dan nog schijnt er nog een heleboel de-structie gaande te zijn van binnen.
Het verhaal van de ui he..altijd weer een nieuwe laag...maar...ik denk dat we misschien wel bezig zijn met de laatste lagen...misschien zijn we wel bijna echt bij de kern van ons zelf.
Zijn mensen daarom zo boos? Omdat hun kern gevuld is met angst?

Ik denk dat deze periode nog zo'n twee weken gaat aanhouden. Sorry als dat tegenvalt.
De wereld zal nog even in deze staat van oproer blijven, want ALLES moet er nu uit. Het is een grote schoonmaak, die helemaal volledig moet zijn. Dus meer boosheid, meer destructie in het verschiet.
Voor hen die bewust zijn, die bewust voelen wat er gaande is, ligt hier een edele taak.
Voor alle lichtwerkers ( elke andere naam is ook prima, val niet over woorden nu) is dit een hele belangrijke tijd. We moeten zorgen voor balans. Wees liefde, wees vertrouwen en oordeel niet.
Zorg voor innerlijke balans, mediteer of wat je ook maar nodig hebt voor die balans!
Wees een tegenhanger voor het geweld, en de boosheid, en de angst die zo evident is... adem diep in en adem bewust uit, heb een glimlach op je gezicht, en raak niet verstrikt in al het ge-oordeel.
Laat je niet meeslepen...beslis en bepaal waar je staat en heen wilt.
Go with the flow, jazeker...maar wees je bewust met welke flow je je laat meevoeren, kies liefde!

Zoals ik zei..niet over woorden vallen, want ook dat is een verleiding tot discussie en ruzie. Het zit em niet in woorden of details die er nu van belang zijn.
Het gaat nu om de beweging, het shiften, de grotere verandering achter het wereldse gebeuren nu.
Het gaat om het voelen. Voel de destructie, de afbraak van zoveel waar we aan gewend zijn. Zoveel dat nu in elkaar stort.
Voel het en wéét, vertrouw erop, dat na destructie er ruimte is voor (bewuste) constructie.
De fenix moet verbranden voor hij uit de as kan herrijzen.

Zorg goed voor jezelf.
Voor jou en alles dat liefde is.
Inge

ps; geloof niet wat je ziet op tv..zoek naar de informatie die ze je niet vertellen zoals dit: http://www.avaaz.org/nl/7_things_you_should_know_global/?bXhYkab&v=18193

6 opmerkingen:

  1. Wederom ook erg herkenbaar voor mijn persoonlijke situatie, alleen duurt deze periode nu al een lange tijd voor mij. Ik ben er nog niet zeker van waar dit mee te maken heeft, maar ik kan voorzichtig al meerdere dingen uitsluiten. Het gevoel geen woorden op te kunnen roepen zoals 'vroeger' is een vervelende situatie. Zodra ik hier meer over te weten kom zal ik dat hier ook neertypen. mvg Eric

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Eric, dank voor je feedback...ik ben benieuwd of je je woorden weer kunt vinden!
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is transformatie tijd, zoiets als 2 voor 12, in onze ware dimensie die innerlijk is speelt zich dit af en reflecteert in de materie.......

    BeantwoordenVerwijderen